Nationaal Congres Citymarketing

Een traditie op het gebied van citymarketing

Het Nationaal Congres Citymarketing (NCC) is dé jaarlijkse ontmoetingsplaats voor mensen werkzaam in marketing, communicatie en/of promotie bij de overheid, in de publiek-private sector, wetenschap en bedrijfsleven; een traditie op het gebied van citymarketing. Tijdens het congres wordt ook de Nationale Citymarketing Trofee (NCT) uitgereikt aan “de beste citymarketing gemeente van Nederland” in de categorie tot 120.000 en 120.000+ inwoners.

Met sprekers van kaliber en mogelijkheden om met collega’s uit het hele land ervaringen uit te wisselen, is het NCC door en voor de branche. Wetenschappelijke, bestuurlijke en praktische invalshoeken komen aan bod en er worden tips en adviezen gegeven over de opzet van beleid en organisatie. Het programma bestaat uit een plenair gedeelte en een zeer gevarieerd aanbod van themasessies in kleinere groepen. Daarnaast is er een belangrijke plaats ingeruimd voor kennisuitwisseling en het bespreken van werkervaringen.

Volg het NCC op Twitter